close
تور ترکیه
 سايت فسقلي | عاشقانه , سرگرمي , اس ام اس , جوك , فال و...
loading...

سايت فسقلي | عاشقانه , سرگرمي , اس ام اس , جوك , فال و...

سايت تفريحي فسقلي ها

آخرین ارسال های انجمن


·´¯`·. اول به نام خدای عشق، دوم به نام عشق، سوم به یاد مرگ .·´¯`·

(سايت فسقلي یک سایت تفریحی بوده و بر طبق قوانین ایران اسلامی میباشد)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    

برای سفارش تبلیغ ، تبادل لینک ، سوالات و اعلام نظرات با مدیر سایت تماس بگیرید:



ID: meysam_salimy     Email: meysam_salimy@yahoo.com

Admin بازدید : 83 پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391 زمان : 17:59 نظرات ()

قابل توجه خانم ها !!

متخصصان تاکید کردند: پیاده‌روی خطر بروز سکته مغزی را در زنان کاهش می‌دهد.
محققان در یک پژوهش جدید دریافته‌اند زنانی که دو ساعت یا بیشتر در هفته پیاده‌روی می‌کنند یا معمولا عادت دارند که سریع راه بروند، در مقایسه با زنانی که اصلا عادت به پیاده‌روی ندارند، به میزان قابل توجهی کمتر دچار سکته مغزی می‌شوند.

محققان تاکید کردند: با پیاده‌روی خطر بروز تمام انواع سکته مغزی از جمله سکته ناشی از تشکیل لخته‌های خونی و نیز سکته ناشی از خونریزی کاهش می‌یابد.

دکتر جاکوب ساتلمایر، پژوهشگر اصلی این تحقیق و متخصص اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد در بوستون خاطرنشان کرد: فعالیت و تحرک بدنی از جمله پیاده‌روی منظم یک رفتار و عادت اصلاح کننده مهم برای پیشگیری از سکته مغزی است.

وی افزود: تحرک بدنی برای ارتقای سلامت قلبی و عروقی و کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی ضروری بوده و پیاده‌روی یکی از روش‌های مهم برای رسیدن به تحرک بدنی مطلوب است.

محققان در این پژوهش، 39 هزار و 315 متخصص بهداشتی زن را که متوسط سن آنها 54 سال بود و عمدتا سفید پوست بودند، تحت مطالعه قرار دادند. شرکت کنندگان هر دو یا سه سال یکبار از میزان فعالیت‌های بدنی خود در ساعات تفریح گزارش دادند.
 
این ساعات شامل انجام انواع مختلفی از ورزش‌ها مثل دوچرخه‌سواری، تنیس، استفاده از دستگاه‌های ورزشی مثل تردمیل، یوگا، شنا، ایروبیک، دو و پیاده‌روی می‌شدند و محققان دریافتند حتی یک پیاده‌روی ساده می‌تواند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به سکته مغزی را در زنان کاهش دهد.
lovely-girl بازدید : 75 دوشنبه 30 مرداد 1391 زمان : 15:31 نظرات ()

بیست کلید طلایی سلامت آقایان

بیماری در سکوت شکل می‌گیرد و به تدریج و شاید هم ناگهان خود را به رخ می‌کشد. اما هر غیاب سلامتی در همان نطفه گرفتن با زمزمه هایی بر آنست ما را از خود مطلع کند ولی در غوغای زندگی سعی بر آن داریم این زمزمه را نشنویم و یا نادیده بگیریم. اگر به این نشنیدن ادامه دهیم ناگهان خود را با سنگینی آن رو در رو خواهیم یافت.
 
جسم در طول زندگی صبور و آرام کار خود را می کند و ما ترجیح می‌دهیم آنرا فراموش کنیم، در حالی که بزرگترین سرمایه ما در ادامه حیات همین جسم صامت است. تنها باید به یاد بیاوریم جسم ما با عادت هایش شناخته می‌شود و اگر روی این عادت ها تمرکز کنیم اولین نشانه بیماری خود را خیلی زود به رخ خواهد کشید.
 
در طول تحصیل همه ما از گرفتن نمره بیست لذت می‌بریم. اما برای گرفتن آن تلاش بزرگی را باید شکل می‌دادیم ولی برای گرفتن نمره بیست در سلامت تنها کمی دقت لازم زندگی است. اگر به بیست توصیه ذیل که حاصل سالها تجربه است توجه کنیم و هر توصیه را یک نمره بگیریم خیلی ساده با کیفیت زندگی خواهیم کرد.


به ادامه ي مطلب برويد...!
lovely-girl بازدید : 69 دوشنبه 30 مرداد 1391 زمان : 15:29 نظرات ()

تعداد صفحات : 48

تبلیغات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اس ام اس ها
  • جوك ها
  • تفريحي و سرگرمي
  • گالری عکس
  • آموزش آشپزي
  • آموزش پخت انواع پيتزا
  • كليپ
  • پزشکی و سلامت
  • کامپیوتر و اینترنت
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب سايت فسقلي ها چيست؟





    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 1,165
  • بازدید کلی : 37,051